Madalina Dyrmishi

Madalina Dyrmishi

 

  • 2022 – prezent – Formare in TSM (Modelul Spiralei Terapeutice)
  • 2020 – prezent Formare in Psihodrama
  • – Cunostint si abilitati in psihoterapie individuala si de grup si dezvoltare personala;
    – Cunostinte si abilitati in conducerea unui grup (de suport, terapeutic, de dezvoltare personala, organizational);
    – Cunostinte si abilitati in lucrul terapeutic sau pentru dezvoltarea abilitatilor de viata cu copii, in grup sau individual;
  • Formare Consilier de dezvoltare personala
  • Lucrator prin arte combinate – Asociatia P.E.C.A.
  • –  Organizare si planificarea de activitati pentru lucru in grup prin arte combinate;
    – Gestionarea grupului de lucru din punct de vedere al comunicarii, al conflictelor, al timpului individual;
    – Monitorizarea si evaluarea procesului de evolutie;
    – Stimularea spontaneitatii si creativitatii prin arte vizuale, muzica, teatru, joc si miscare.
  • 2019 – prezent – Practica in consiliere psihologica  in cadrul Centrului de Psihoterapie Irina Gruia
  • 2019 – prezent – Activitati de lucru cu copii 5 – 12 ani: grupuri de suport grupuri de dezvoltare a abilitatilor de viata
    – Autonomia și interacțiunea constructivă prin role-training;
    – Gestionarea emotiilor: recunoasterea, acceptarea si continerea acestora;
    – Exercitii de relaxare si mindfulness pentru calmare si imbunatatirea echilibrului emotional;
    – Imbunatatirea spontaneitatii si creativitatii prin joc terapeutic, schimb de rol si teatru senzorial;
    – Cresterea tolerantei la frustrare in ceea ce priveste problemele si dificultatile specificei varstei;
    – Dezvoltarea unei atitudini autosuficiente prin cresterea increderii si stimei de sine;
    – Dezvoltarea abilitatilor de comunicare eficienta si asertiva si insusirea unor reguli de igiena relationala;
    – Intarirea procesului de autocunoastere si congruenta cu sine;
    – Autoreglarea emoțională și inteligența relațională prin structuri funcționale de bază;
    – Gestionarea productivă a stresului de adaptare la mediul școlar și dezvoltarea sănătoasă a imaginii de sine în relație cu ceilalți;
    – Dezvoltarea capacității de a fi dependent sau independent față de ceilalți prin crearea de modele constructive de raportare la sine și la cei din jur și prin integrarea optimă a autorității;
    – Managementul emoțiilor, frustrărilor și tensiunilor specifice vârstei, dar și antrenarea unor abilități de viață în relație cu provocările prezente.
  • Activitati de lucru cu adolescentii, grupuri de dezvoltare a abilitatilor de viata.
  • 2019 – prezent – Membru în echipa de organizare a Conferinței de Psihoterapie cu participare internațională din Craiova
    – Abilitati organizatorice;
    – Management al echipei de organizare;
    – Managemengt al resusrselor si finantelor;
    – Gestionarea riscurilor;
  • 2017 – prezent – Trainer si facilitator Erasmus+
    – Experienta in lucrul cu grupuri mari mixte (peste 30 de persoane) cu metode de educatie non-formală;
    – Cunostinte si abilitati de gestionare si management al grupurilor de tienri si adulti;
    – Cunostinte si abilitati de lucru cu metode non-formale: Teatru Playback, Teatru Labirint, Biblioteca Vie, Psihodrama adaptata, Teatru Forum, Living Newspaper, Sociodrama, Cafenea Publica, Dezbatere, Mind Mapping, Igiena Relationala etc.
    – Abilitati si cunostinte de management al conflictelor.
  • Activă în:– Asociația Dezvoltare și Psihoterapie prin Acțiune – DePsi, Craiova
  • – Asociatia Buturuga Mica
  • – Asociatia Spontan