Ozunu Eugenia

Ozunu Eugenia

Formare profesionala:

  • 2015-2017 – Desen Oniric – Institutul de formare in Psihodrama Clasica Milano   in colaborare cu   Institutia de formare post-universitara APRsiC-Asociatia Romana de  Psihodrama Clasica
    Limbaj simbolic. Calea simbolului. Suprarealism. Simbologia formelor si a spatiului. Teoria culorii in istoria  artei. Semnificatul al culorii. Forme geometrice. Simbologia in istoria artei. Automatismele grafice. Simboluri universale ca stimuli. De la desen la scena psihodramatica bipersonala. De la desen la scena psihodramatica in grup.
  • 2016 – Lucrator prin arte combinate – Asociatia P.E.C.A.
    Comunicare si relationare in cadrul echipei; Organizarea si efectuarea lucrului in echipa; Planificarea si organizarea activitatilor specifice; Urmarirea respectarii drepturilor, intereselor si evolutiei beneficiarului; Monitorizarea evolutiei beneficiarului; Pregatirea sesiunilor specifice de lucru; Stimularea / dezvoltarea prin arta vizuala; Stimularea / dezvoltarea prin muzica; Stimularea / dezvoltarea prin teatru; Comunicare si stimulare prin joc si miscare
  • 2016 – Manager de proiect – Centrul Zonal de Educatie a Adultilor, Craiova.
    Stabilirea scopului proiectului; Stabilirea cerintelor de management integrat al proiectului; Planificarea activitatilor si jaloanelor priectului; Gestiunea utilizarii costurilor si resurselor operationale pentru proiect; Realizarea procedurilor de achizitii pentru proiect; Managementulș riscurilor; Managementul echipei de proiect; Managementul comunicarii in cadrul proiectului; Managementul calitatii proiectului.
  • 2013 – Competente Antreprenoriale – Asociatia Romana a Tinerilor cu Initiativa – A.R.T.I.
    Atragerea finantarii; Intocmirea planului de afacere
    Utilizarea psihodramei in rezolvarea trumei psihice
    Psihodrama la copii si adolescent
    Institutul de psihodrama Birminghan –UK
  • 2008 – 2015 – Participare la workshop–uri nationale si internationale coordonate de Luigi Dotti (Italia), Valentina Mascia, Clark Baim si Dana Dragoteanu cu dobandire de instrumente si tehnici de lucru in terapia cu copii si adolescenti.
  • 2008 – Studii post-universitare de formare/calificare in Psihoterapie – metoda Psihodrama – Institutie de formare post-universitara APRsiC-Asociatia Romana de                                Psihodrama Clasica. Istoria Psihodramei; Teoria Spontaneității; Tele- Sociometrie;Psihologia Dezvoltării; Instrumentele  Psihodramei; Modele de conducere a grupului;  Explorarea prin acțiune a problemelor individului; Aflarea a ce înseamnă să înveți prin a face.
  • 2010 – Formator – Centrul Zonal de Educatia Adultilor, Craiova
  • Pregatirea formarii; Realizarea activitatilor de formare; Evaluarea participantilor la formare; Aplicarea metodelor si tehnicilor speciale de forrmare; Organizarea programelor si a stagiilor de formare; Evaluarea, revizuirea si asigurarea calitatii programelor si a stagiilor de formare.

  • 2006 – 2009 – Licentiat in Psihologie
    Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Sociologie – Psihologie, Specializarea – Psihologie Istoria Psihologiei; Fundamentele Psihologiei; Psihologia Vârstelor; Psihopatologie; Psihologia Creativității; Analiză Tranzacționala; Psihologia Muncii; Neuropsihologie; Bazele genetice ale comportamentului uman etc.
  • Experienta:

    • Psiholog – D.G.A.S.P.C. –Dolj
    • Cabinet individual de psihologie Gruia Irina
      Trainer
      Grupuri de dezvoltare personala copii cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani.
      Cresterea gradului de independenta si autonomie; Dezvoltarea abilitatilor de interrelationare cu copiii si adultii; Cresterea gradului de interiorizare a regulilor si de respectare a acestora in relatia cu parintii sI cadrele didactice; Cresterea gradului de autonomie emotionala si gestionare a emotiilor proprii si a interactiunii cu cei din jur; Depasirea situatiilor problematice traite sau potentiale prin exersarea conduitelor de rol utilizand  role playing, teatru playback, desen oniric, psihodrama, arte combinate, Metoda ESPERE, elemente de programare neurolingvistica.
    • 2015 – 2016 – Specialist in relatii publice – Asociatia Grup de Actiune Locala ECOLEG OLT DUNARE
      Coordoneaza activitatea de informare și promovare a programelor de finantare derulate de GAL prin identificarea canalelor de promovare si informare si pregătirea materialelor necesare; Monitorizeaza implementarea actiunilor din strategie, propune actualizarea acestuia sectorului tehnic;  Participa activ la activitatea de lansare a apelurilor de finantare; Promoveaza in toate comunitatile lansarea apelurilor de finantare; Sprijina activitatea de evaluare, selectie si aprobare a proiectelor.
    • 2013 – 2015 – Penitenciarul de Minori si Tineri Craiova – PMT
      Psihoterapeut / Trainer – Programe de reabilitare educationala,  integrare / reintegrare sociala , corectare comportamentala.
      Activitati socio-educative cu scopul de a atenua influenta negativa a privarii de libertate asupra personalitatii si comportamentului persoanelor private de libertate precum si identificarea si dezvoltarea aptitudinilor si abilitatilor care sa le permita integrarea  intr-o viata sociala normala dupa liberarea din penitenciar, si, totodata, sa le diminueze riscul de recidiva.
    • 2014 – 2015 – Asociatia Bolnavilor de Cancer si Hepatita Oltenia in colaborare cu Spitalul Municipal nr. 1 Craiova – Sectia de Oncologie
      Grupuri de suport
      Activitati  cu copiii si tinerii bolnavi de cancer, cu scopul de a oferi suport emotional, depasirea fricilor, cresterea sperantei si increderii in sine, familiarizarea cu procedurile medicale  si mediul spitalicesc, implicarea familiei  prin metode de lucru terapeutice si interventie nonformala.
    • 2012 – 2018 – Casa de Cultura a Sindicatelor Craiova , Asociatia Eurotunda, Asociatia Reconnect, Asociatia  ABCHO, Asociatia Romana de Teatru Playback, Asociatia Carpe Maxim – Trainer
      Proiecte internationale finantate de Comisia Europeana prin  ANPCDEFP – Programul Erasmus Plus
      Implementare programe europene in educatie, formare si tineret in Romania.
    • Abilitati de coeziune a grupurilor
    • Abilitati in folosirea metodelor de integrare si includere a persoanelor dezavantajate
    • Abilitati de lucru in echipa

    Abilitatile necesare pentru a gestiona situatiile de risc si conflictele